Dziś mamy 28 października 2020, środa, imieniny obchodzą:

Chcesz dotrzeć do mieszkańców regionu oraz do lokalnych firm? Artykuł sponsorowany na naszym portalu pozwala przedstawić czytelnikom wiele informacji w obszerny, rzetelny i ciekawy sposób. Ta unikatowa forma prezentacji Twojej działalności ma wiele zalet:

 

  • artykuł sponsorowany jest bardziej wiarygodny od zwykłej reklamy i wzbudza zaufanie;
  • możesz zawrzeć w nim rozbudowany i szczegółowy opis swoich produktów lub usług;
  • w subtelny sposób prezentuje zalety Twojej oferty;
  • pomaga dokonać wyboru i pokazuje firmę w odpowiednim kontekście;
  • a to wszystko przedstawione jest w ciekawej dla czytelnika formie!

Poprzez artykuły sponsorowane mieszkańcy gminy, a także powiatu nakielskiego, dowiedzą się o Twojej działalności. Ponieważ lokalna społeczność jest zainteresowana swoim regionem, a także nowościami i promocjami z okolicy, chętnie czytają tego typu teksty. Dzięki temu efekty artykułów sponsorowanych są często kilkakrotnie wyższe od rezultatów tradycyjnych form reklam. Publikuj u nas i przekonaj się sam!

 
Przykładowe publikacje:

Publikacje dotyczące ofert pracy:

 

Specyfikacja • Wskazówki • Publikacja


Przygotowanie artykułu
Reklamodawca dostarcza materiały związane z publiakcją artykułu. Decyduje o jego kształcie, tym samym ma prawo zastrzec możliwość komentowania artykułu sponsorowanego. W nadtytule lub w treści dodane zostanie określenie: "artykuł sponsorowany" lub „materiał reklamowy” lub "ogłoszenie płatne". Istnieje możliwość zlecenia stworzenia artykułu naszemu działowi reklam. Zleceniobiorca oraz wydawca portalu nie odpowiadają za treść artykułu oraz materiały w nim zawarte.

Lista niezbędnych materiałów

  tytuł artykułu, do 80 znaków ze spacjami;
  lead - zajawka artykułu (do 350 znaków ze spacjami),
  tekst (do 10 tys. znaków ze spacjami),
  zdjęcie wiodące oraz pozostałe zdjęcia o rozmiarze minimum: 800x600px
W przypadku artykułu nadesłanego wszystkie materiały (treść, zdjęcia, video itd.) dostarcza Reklamodawca.

Lista materiałów dodatkowych

baner w treści (maksymalny rozmiar: 450x180px)
zdjęcia do galerii (minimalny rozmiar: 800x600px)
linki w treści (należy wskazać słowa linkujące oraz podać dla nich adres docelowy URL)
film w treści (należy wskazać link do filmu na youtube)
ankieta w treści (należy podać pytanie i odpowiedzi)
W przypadku artykułu nadesłanego wszystkie materiały dodatkowe dostarcza Reklamodawca. Istnieje możliwość zlecenia wykonania baneru, zdjęć oraz filmu.

Publikacja i promocja artykułu

Artykuł w wersji podstawowej będzie opublikowany w środkowej kolumnie oraz w wybranym dziale np. „Fakty”. W momencie publikacji nowych treści, artykuł będzie automatycznie przesuwany w dół, aż znajdzie się w archiwum wiadomości. Istnieje możliwość promocji artykułu na fanpage’u portalu, w boxie "Polecane" oraz poprzez podbicie artykułu w środkowej kolumnie.


Masz pytania? Skontaktuj się z nami - z chęcią udzielimy szczegółowych wyjaśnień.




Skontaktuj się z nami





tel. 697 222 142





e-mail: reklama@powiat24.pl



 

Marek Kamiński

udostępnij na FB
0

Jak długo żyją mieszkańcy kujawsko-pomorskiego? Zobacz statystyki

Od ostatniej dekady ubiegłego stulecia obserwowane jest w Polsce wydłużanie się przeciętnego trwania życia we wszystkich województwach.

(czytaj więcej)
0

Karma dla psów i kotów OptimaNova: gdzie kupić i czy warto?

OptimaNova to hiszpańska marka wysokiej jakości karm. Produkowana jest w rejonach Madrytu. To, co wyróżnia karmy tej marki to wyjątkowo wysoka zawartość mięsa w składzie: od 65 do 70 proc. Na polskim rynku tak wysokiej jakości karma dla psów i kotów jest rzadkością.

(czytaj więcej)
0

Projekt łóżka producenta z Bydgoszczy w „Werandzie”

Sypialnia to jedno z najważniejszych wnętrz w domu. W tym pomieszczeniu spędzamy znaczącą część doby, w związku z czym wszystkie meble powinny być dobrze dopasowane do indywidualnych potrzeb.

(czytaj więcej)
0

Młodzi na rynku pracy w kujawsko-pomorskim. Sprawdzamy statystyki

Według Badania Aktywności Ekonomicznej Ludności (BAEL) w IV kwartale 2017 r. w województwie kujawsko-pomorskim sytuacja ludzi młodych na rynku pracy była trudniejsza niż ogółu populacji. Grupę tę charakteryzowały niższy współczynnik aktywności zawodowej oraz wskaźnik zatrudnienia.

(czytaj więcej)